fredag 11. desember 2009

Online Dating Eller Prositution?

Jeg nylig kom over en nettside som heter SeekingArrangement.com en dating nettsted for folk på utkikk etter â € œmutually gunstig arrangements.â € Nettstedet knytter â € œSugar Daddiesâ € med â € œSugar Babies.â € utgangspunktet, fremmer det ordninger der unge kvinner Dato eldre menn i bytte mot dyre gaver. Dette er hva du trenger å gjøre, hvis du vil ta fire vactions i året. I motsetning til andre dating-nettsteder, profiles of Sugar Daddies (og Sugar Mommies) liste personligheten € ™ s årlige inntekt og formue, for eksempel, er â € œActionDaddyâ € verdt $ 750,000 til $ 1,000,000. Profiler Sugar Babies liste hvor mye hvert forventer fra deres Sugar Daddies (eller Mommies). â € œFoxy Kata € forventer mellom $ 3001 og $ 5000 i måneden fra hennes Sugar Daddy. Spør hun, â € Iâ € ™ m ønsker å gjøre verden til et bedre placeâ € | Ønsker du å gjøre det samme for meg? Â € Hun gjør det høres så enkelt, doesnâ € ™ t hun?

Nettstedet hjelper oss med noen oppklarende definisjoner:

Sugar Daddy: n. Slang. En rik, vanligvis eldre mann som gir dyre gaver til en ung person i retur for intimitet og kameratskap.

Sugar Mommy: n. Slang. En rik, vanligvis eldre kvinner som gir dyre gaver til en ung person i retur for intimitet og kameratskap.

Sugar Baby: n. Slang. En ung person som gir intimitet eller ledsager til en eldre mann eller kvinne i bytte mot dyre gaver.

Ifølge nettstedet er dette en veldig naturlig dating arrangement. "Letâ € ™ s ansikt itâ € | Itâ € ™ s menneskets natur for voksne menn til å ønske de yngre og mer attraktive kvinner. Itâ € ™ s også naturlig for yngre kvinner til å oppsøke menn som er vellykket, spesielt de som har midler å gi en kvinne med komfort og luxuries.â €

Jeg gjorde litt research for å se hvor â € œnaturalâ € denne ordningen var. Jeg trolled på Craigslist personlige annonsene og fant hundrevis av annonser på utkikk etter â € œsugar babyer, â € â € œsugar Daddies, â € og â € œmutually gunstig arrangements.â € Det virket som om de fleste av sukker Daddies var ute etter å hjelpe studenter i særdeleshet, som kanskje har lyst til å leve rikt, men ikke har tid til en vanlig jobb. Når jeg gjorde litt mer forskning på hvem disse sukker Daddies var, de var oftere enn ikke travle forretningsmenn i 30-årene og 40-årene, som hevdet å rett og slett ikke har tid til et tradisjonelt forhold. De var villig til å betale for å få fordelene av noen ikke-muss, no-fuss selskapet - ofte seksuelle selskapet. Disse ordningene ble også ganske vanlig i det homofile personlige annonser i tillegg.

Nå ser dette vel og bra. I gang datert noen som overøste meg med gaver. Itâ € ™ s ikke en dårlig deal. Selvfølgelig, det var en â € œrelationshipâ € og ikke en â € œarrangement.â € Men spørsmålet gjenstår: Hvor trekker vi grensen mellom â € œmutually gunstig arrangementâ € begunstiget og hore?

Ordboka definerer â € œprostituteâ € som:

pros / ti / Tute:-substantiv
1. en kvinne som deltar i samleiet for pengene, hore, hore.
2. en mann som engasjerer seg i seksuelle handlinger for pengene.
3. en person som gjerne bruker sitt talent eller evne i en base og uverdig måte, vanligvis for pengene.

Så dette er â € œmutually gunstig arrangementâ € IKKE prostitusjon fordi disse â € œsugar babiesâ € mottar gaver i stedet for klingende mynt? Eller er det fordi sex er omsettelig i et â € œarrangement? Â €

Ifølge en anonym Sugar Baby notert på SeekingArrangement.com, â € œWho doesnâ € ™ t vil gjerne være bortskjemt og bortskjemt? Sannheten er mange av mine venninner vil finne en sukker daddy.â €

Jeg har fortsatt problemer med å pakke tankene mine rundt dette. På den ene siden, for en fantastisk idé! Jeg er ung, attraktiv og tilgjengelig. Derfor fortjener jeg å få betalt for min oppmerksomhet. Hvor lett det kunne være! Det nye digitale videokameraet Iâ € ™ ve blitt mangle - Poof! Itâ € ™ s min! Alt jeg måtte gjøre var å tilbringe litt kvalitetstid med en rik eldre herremann. Jeg tror jeg kan forstå dette Sugar Babyâ € ™ s synspunkt.

På den andre handa € | Shea € ™ s får betalt for hennes oppmerksomhet. Den japanske Geisha er den eneste andre eksempel på dette kan jeg tenke på, og selv de stundom betalt for samleie. Og ennå, havenâ disse Sugar Babies € ™ t blitt skolert i den fine kunsten underholdende gentleman. Det eneste de har å gå for dem er unge, ser, og kanskje naivitet. Dette bare doesnâ € ™ t synes rett. Det virker som prostitusjon. Og Letâ € ™ s ikke glemme at selv samtykkende prostitusjon er fortsatt prostitusjon. Men er samtykkende prostitusjon fint og dandy? Eller er det galt fordi itâ € ™ s ulovlig? Er det galt selv om det var lovlig? Eller er det fortsatt fint og dandy hvis det ISNA € ™ t lovlig, men alle er fornøyd med den? Er dette bare en forretningstransaksjon; bytte en bra for andre til nytte for begge parter? Eller er det bare en skolefritidsordning jobb? Det gjør lyden litt mer spennende enn Aramark, men mye, mye mindre trygge.

Uansett oneâ € ™ s personlige overbevisninger om utveksling av sex for penger, ville jeg ikke anbefale denne type arrangement til noen. Spesielt hvis det ble dannet over internett. Først av alt, kan du â € œsugar daddyâ € være en seriemorder. For det andre, hvis du får betalt vakkert ved denne personen, er jeg ganske sikker på at det ville være vanskelig å si nei når de ber deg gjøre noe du donâ € ™ t vil gjøre. Jeg har en tendens til å tro at sex er emosjonelt tryggere og mest underholdende når basert på tillit og respekt, ikke penger. Det hele bør sette av en intern â € œsketchâ € alarm, fordi til slutt, må man lure på hva slags person velger å kjøpe et falskt forhold enn forfalske ekte?