onsdag 23. juni 2010

Skilsmisse Marketplace Tegner Aktuelle Singles som ønsker å gjenoppta Hunt


Av Jennifer Latson

Det er langt fra de høye kaker og gjennomgripende kjoler utstilt på Houstons brude show. På Skilsmisse Marketplace, er den viktigste attraksjonen møte andre nylige single.

Søndag ettermiddag, i et teppe konferanserom på Crowne Plaza hotell i nærheten Sharpstown, en liten gruppe divorcees navigert mellom boder reklame datingtjenester, gym medlemskap, outing grupper og til og med kjæledyret adopsjon.

Gena McClatchy telefon surra da hun turnerte rommet med sin venninne, Michelle Kerbow, begge fra Cypress. Det var en tekstmelding fra en annen felles venn.

"Har y'all møtte en mann ennå?" Den lese. Publikum var stort sett kvinner, imidlertid.

McClatchy, som har vært skilt i 10 år, nylig nytt for dateringen bassenget.

«Jeg følte at jeg trengte å finne min egen vei gjennom livet først, forklarte hun. "Nå har jeg gjort det og jeg er klar til å finne en partner."

Publikum kom i varierende stadier av utvinningen fra sjokket av å splitte opp.

John McGee, 45, var gift i 22 år før skilsmissen ble endelig i mai. Far til tre er fremdeles sortering gjennom et virvar av følelser, og han vet han er langt fra klar til å date igjen.

«Jeg ville ikke ønsker dette på min verste fiende,» forklarte han til en ekspeditrise i en av standene, som commiserated. Hun er nylig skilt, også.

McGee stoppet på Expo på vei hjem fra kirken - mest av nysgjerrighet, sa han. Han fant lite av interesse blant de leverandørene som tilbyr Microdermabrasion og duftende stearinlys. En kiropraktor tilbød justeringer som han sa ville hjelpe lindre noen av de følelsesmessige effektene - depresjon og angst, for eksempel - som følger med sorg i separasjon. Det virket, til McGee, som en overforenkling av lidelse hans.

"Dette er alle slags friske, slag av nye, og det er smertefullt, sa han.

Målet med expo var å styrke den nylig singel - kanskje bare ikke den ganske-så-ny-singel, sier arrangørene.

Patricia Navarro, en Richmond boutique eier som viste glitrende smykker og lyst sequined belter, anerkjent at rhinestones ikke kan kurere hjertesorg. Men de kan hjelpe, sier hun.

«Jeg har mange skilt kunder, sier hun. "Når de prøver på meg blingy ting, de ser pen, de føler seg ganske, noen av dem gråte. De har fått en ny leieavtale på livet. "

En guidebok

To selgere for et selskap som heter Slumber Partene - den voksne nyheten versjonen av Tupperware partier - sa at mens de har satt opp boder på brude show før, dette var deres første skilsmisse expo. Men de trodde deres produkter kunne appellerer til dette markedet også.

"Disse kvinnene må ta tid til å gjøre seg lykkelig, så vel,» sa Sheila Rosario.

Andre boder var mer direkte fokusert på utfordringer nylig skilt.

Jayna Haney, som tilbød en guidebok på single foreldre, sa hun oppfordret nylig singel å finne silver lining av å forlate et ekteskap som var i ustand.

«Folk som får skilt har mye motstridende følelser. De føler seg trist, isolert, frustrert. Men de kan også føle seg lettet, glade - at en ny start for dem, sier hun. "Jeg tror Skilsmisse Markedsplass gjør det mindre om hva som skjedde med deg, og mer om hva du skal gjøre med det."

Ba?ar? Dating i�in Attraction Hukuk kullanma