onsdag 28. september 2011

Tilkobling gjennom samtale


Mange menn har problemer med å konversere med folk, enn si en potensiell partner. Husk de gangene du var på datoer og samtalene bare gikk tom. Du ville ikke vite hva jeg skal si, ting begynte å bli vanskelig.

Den gode nyheten er da anledning, kvinner elsker å snakke. Talking for lange perioder av gangen skaper følelser av naturlig sammenheng i en kvinne. Kvinner vil elske deg hvis de føler de blir hørt. Kvinner vil bare snakke og snakke og snakke før de er din beste venn.

Å være en god lytter er så viktig i et forhold. Faktisk er det kritisk. Lytte gjør kvinner føler at du virkelig bryr seg om hvordan de gjør og om dem som person. Det skaper kjærlighet.

Jeg ønsker å fortelle deg om hvordan du oppretter tilkoblinger gjennom å lytte til samtalen. Kvinner vil avsløre alt om seg selv ved hjelp av denne formelen - alt om sin indre personlighet. Den vil avdekke sine ønsker, sine hemmeligheter, deres hellige historier, alt involvert når de er sammen med noen de bryr seg om på en romantisk nivå. Det kalles de fire andre regelen.

Hva du gjør er å starte samtale med en kvinne og la henne snakke. Det spiller ingen rolle hva hun snakker om så lenge hun virker interessert. Vent til hun er ferdig med å si alt hun har å si og telle i tankene dine i fire sekunder. Hva vil skje er at hun vil begynne å snakke igjen innenfor som teller 1 2 3 4.

Hvis hun ikke snakker innenfor som teller til fire sekunder, bare gjenta det siste hun sa, og få henne snakke igjen. Du kan si siste halvdel av straffen sin i form av et spørsmål eller en erklæring om hva er. For eksempel:

Janelle: "Jeg elsker snøen .... Det er bare så vakkert ...."

1 2 3 4

Jonathan: "Så pen?"

Janelle: "Ja, jeg kunne stirre på den i flere timer .... Jeg bare elsker den hvite isen ..."

1 2 3 4

Jonathan: "? Whiteness av isen"

Janelle:.. "Det minner meg om da jeg var liten jente Min far pleide å ta meg til fjells Vi hadde ....."

(Og hun bare fortsetter, avslører alle historiene om hennes liv).


Samtaler kan gå på flere timer som dette. Hva du gjør er å slippe en kvinnes naturlig rikt tendens til å snakke til kuene kommer hjem. Hun vil føle at du er den beste personen i verden, alt for å lytte til henne. Jeg har hatt kvinner takke meg bare for å sitte der og høre på dem.

De fire andre regelen er en ideell løsning for datoer hvor du er slukke på hva de skal snakke om og hvis du vil at hun skal behandle deg som sin beste venn, noe som er viktig når du prøver å være hennes intime partner.

Så neste gang du er ute, prøver de fire andre regelen. Det vil sørge skape disse følelsene av vennskap og komfort, og la deg få vite alt om henne.