lørdag 28. juli 2012

Nettstedet fokusert på hvordan å tiltrekke seg en jente


Dato Hotter Girls, en ledende menn dating råd selskap, nettopp annonsert lanseringen av en informasjonsside dedikert til å hjelpe menn lære vanskelighetene med hvordan å tiltrekke seg en jente.

Nettstedet, som gikk live, 19. mars, har flere gratis artikler og tips som hjelper avmystifisere kvinnelig attraksjon. Temaet for hvordan man skal tiltrekke seg en jente blir titusenvis av søkemotoren søk i måneden, og er en som forvirrer mange single menn.

"Det er veldig bakvendt," forklarer Rob Dommer, grunnlegger av Dato Hotter Girls. "Så mange menn sliter med å dekode en kvinnes oppførsel. Menn tenker ofte altfor logisk om tiltrekning når de skal nærme seg det følelsesmessig. "

Mye av råd om nettstedet hengsler av temaet "emosjonell intelligens". Dommer mener at hvis menn kan bedre forstå en kvinnes følelser, kan han lære å lokke fram de følelser på en attraktiv måte.

"Det du ser på hva som interesserer kvinner", forklarer dommer, "Så mye av den er betinget på de følelsene kvinnene stammer fra den ting de liker, fra hva de spiser til de viser de ser."

Dommerens uortodokse filosofi har vært et hett tema for både menn og kvinner. Blogger har blitt invitert til å delta i kvinners paneler på dating, ofte for å gi en manns perspektiv på dating spillet.

"Jeg liker å få tilbakemeldinger fra kvinner," forklarer dommer. "Jeg tror ikke noen av rådene jeg gir er skammelig eller merkelig. De fleste gutta er stolte av å øve på tipsene de leser på bloggen min og i produktene mine. "

Selv om noen kvinnelige bloggere har reagert med mindre enn gode kritikker av dommer tilnærming på dating. Nylig en blogger skriver for The Frisky skrev en bitende gjennomgang av dommerens "Topp 10 beste tekstene fra All Time" rapporten, hevder Dommer var oppmuntrende menn til å vedta en cookie-cutter tilnærming til dating.

"Det vil alltid være kritikere," ler Dommer. "Jeg tror det faktum kvinner bloggere har en så blodig reaksjon på mitt materiale slags beviser sin effektivitet. Jeg mener, jeg forteller gutta til å få kvinner emosjonelle. "

Rob Dommer har brukt de siste 5 årene underviste menn til å møte og tiltrekke kvinner, både gjennom produkter og live coaching.

Dato Hotter Girls har gitt ut flere bøker om møte og tiltrekke kvinner. Magnetic Messaging er den nyeste utgivelsen fra dommer.

Studien sier republikanerne har best sex, demokratene mest