torsdag 6. oktober 2011

Kino Ofte stilte spørsmål


"Hva er kino?"

Kino er kjærlig berøring.

"Hvorfor er kino viktig?"

Kino er det som gjør forskjellen mellom å være satt i "Friends Zone" eller å være i "Sexual Zone". Det driver jenter vill! Hvis det gjøres riktig kino kan være et svært effektivt verktøy i attraksjon. Noen mennesker selv sier Kino er det viktigste elementet av attraksjonen.

"Hvor er jeg lov til å ta dem?"

Nesten hvor som helst! Cheek, rygg, ben, arm, hår, skuldre, fingre, nakke, ører .... Bare sørg for at du har kino'd en jente allerede, før du går for de mer private deler.

"Jeg er redd jentene ikke liker det hvis jeg berører dem. Kan jeg få av uten kino?"

Bare hvis du ønsker å sette i mye mer innsats når får jenter.

Det flotte med kino er at det er så enkelt, så uanstrengt - det er en snarvei som faktisk virker. Det omgår alle de andre oksen og gjør deg til en mer seksuell fyr. Saken med kino er at du bare må stole på at det fungerer, og stoler på deg burde. Dette ting har blitt prøvd og testet, og det er svært effektiv.

Jeg må innrømme at jeg en gang var redd for å bruke kino. Så til slutt fikk jeg lei av å nøle, og jeg bare gikk for det! Jeg startet nervøst, men jo flere ganger du bruker kino, jo lettere blir det, og jo bedre du får på det.

GIRLS LOVE KINO! Det er det som skiller deg fra en "Nice Guy" uten baller, og gjør deg til en trygg seksuell fyr.

"Har du noen andre viktige kino tips?"

- Ikke vent for henne å starte kino. Du bør forsøke å ta det første skrittet! Men hvis hun gjør initiere kino før du får en sjanse til, ikke bekymre deg - det er et veldig godt tegn at hun er i deg.

- Hvis du er litt engstelig om kino, prøv hva DarkDream kaller "pre-kino". Det er kino uten å berøre. Dette betyr at du er "invadere" hennes plass uten å berøre henne. For eksempel, hvis du er begge ler, lener nær henne. Hvis hun har ingen problemer med dette (hun reagerer ikke negativt), føler seg fri til å starte kino.

- Når du starter kino, gjør det svært subtile, nesten umerkelig. Lys børster mot hånden eller armen er perfekte. Du kan gjøre disse lette berøringer mens du går, eller i samtale å understreke et poeng.

- Hvis hennes reaksjoner er positive, blir dristigere. Prøv å holde den ikke-seksuelle til hun starter kino.

- Ikke kom med for varmt og tungt med kino for tidlig. Dette er en vanlig nybegynner feil.

- Når du kino en jente, gjør det rolig, sakte, og smil.

- Bruk kino så ofte som du kan. Den hjelper deg å slappe av i ideen om det, det er, vil du ikke føle deg merkelig om det. Bruk det på noen og enhver (kvinnelig selvfølgelig), din lærer, dine slektninger - noen! Bare bli vant til det så det blir andre natur.

Iced mokka przewodnik po trwałej miłości?