tirsdag 13. april 2010

Britney er gravid igjen


NEW YORK - En annen Spears baby er angivelig på vei â € "og det er ikke Britney's.

Jamie Lynn Spears, den 16 år gamle "Zoey 101"-stjernen og søster av Britney, sa OK! magazine at hun er gravid og at faren er hennes kjæreste, Casey Aldridge.

"Det var et sjokk for oss begge, så uventet, sa hun. "Jeg var i fullstendig og totalt sjokk og så var han."

Spears er 12 uker sammen, og først holdt nyheten for seg selv da hun hørte om de svangerskapet fra en på-hjem test og påfølgende lege besøk, fortalte hun kjendis magasinet, som treff står i New York på onsdag og resten av landet fredag.

Hva meldingen gjør hun vil sende til andre tenåringer om sex før ekteskapet? "Jeg definitivt tror ikke det er noe du bør gjøre, det er bedre å vente, sier hun til bladet. «Men jeg kan ikke være fordømmende fordi det er en stilling jeg satt meg i."

Etter at hun fant ut fra en lege at hun var gravid, sa hun, «jeg tok to uker for meg selv der jeg ikke fortelle til noen."

"Bare en av vennene mine visste fordi jeg trengte å finne ut hva jeg ville gjøre for meg selv før jeg la noen mening påvirke min beslutning. Da jeg fortalte mine foreldre og mine venner. Jeg var redd, men jeg måtte gjøre det som var riktig for meg, sa hun.

Spears brøt nyheten til moren, Lynne, like før Thanksgiving, melder bladet.

"Hun var veldig lei seg fordi det ikke var det hun ventet i det hele tatt," sa Spears. "En uke etter, fikk hun tid til å takle det, og ble svært støttende."

Lynne Spears, som allerede bestemor til Britneys unge sønner, fortalte magasinet: «Jeg trodde ikke det fordi Jamie Lynn har alltid vært så samvittighetsfull. Hun er aldri for sent portforbud henne. Jeg var i sjokk. Jeg mener, dette er min 16-års -gamle baby. "

Hun sa hun skuespiller datter, den telegenic heltinne av hennes populære Nickelodeon-serien, har kjent Aldridge i mange år og begynte å treffe ham i videregående skole.

Men i et nylig intervju med The Associated Press, sa Spears at hun ikke hadde noe fast kjæreste. "Jeg slags bare holde mulighetene åpne, sier hun. "Jeg har en haug med venner som jeg alltid henge med, en gjeng fyr venner." Hun nektet å snakke om sin eldre søster.

Spears talte til Ap kort tid før Thanksgiving, den dagen hun fortalte OK! Hun informerte moren om graviditet.

Jamie Lynn planer om å heve barnet i hennes hjemstat Louisiana â € "" slik at den kan ha et normalt familieliv. "

Nickelodeon utgitt en uttalelse: «Vi respekterer Jamie Lynns beslutning om å ta ansvar i denne sensitive og personlige situasjonen. Vi vet at dette er en veldig vanskelig tid for henne og hennes familie, og vår primære bekymring akkurat nå er for Jamie Lynn's velvære."

En pressetalskvinne for nettverket ikke umiddelbart svare på telefon og e-post forespørsler om ytterligere kommentar.

"Zoey 101" skal etter planen konkludere sin tredje sesong 4 januar med en Cliffhanger episode der Spears 'tegnet må bestemme om de vil forlate henne fiktive Pacific Coast Academy kostskole i California for å bli foreldre i London.

Serien er planlagt å fortsette i februar, og dens produsent, Dan Schneider, har sagt filming på den fjerde sesongen er allerede fullført.

The Pros And Cons Of Online Dating