tirsdag 3. august 2010

Og du trodde din ex var dårlig?


Story En â € "Gi henne en finger

â € OEA kvinne fikk revet menneske finger i posten sammen med et truende brev fra sin eks-kjæresten som sa: «Dette er min siste sjanse til å røre deg," sa politiet.

Corpus Christi Politiet kaptein John Houston ifølge politiet var ikke sikker på hvilken finger ble fjernet eller hvor, men at det syntes å ha vært vasket før den ble sendt fredag.

Den 32 år gamle kvinnen begjærte en nødsituasjon beskyttende ordre fra kjæresten sin i forrige uke. Politiet didnâ € ™ t utgivelsen navnet på den 34 år gamle eks-kjæreste, som ikke har vært found.â €

Story To - du ikke får ut så lett

â € œSo før ting ble noen galere, bestemte jeg meg for å fortelle Alex vi bør slutte å se hverandre. På dette tidspunktet begynte hun å gråte og før jeg kunne trøste henne, eksploderte hun og skrek i en tung satanisk stemme, "du ikke får ut så lett. Du er min. Forstår du?" Selvfølgelig, det var dit mine mareritt begynte.

Fra den dagen har livet mitt vært en berg og dalbane. Små irriterende ting begynte å utvikle seg fra Alex's handling, som langsomt utviklet seg til mer alvorlige lovbrudd.

I en periode på to uker, fikk jeg alt fra desperate telefonsamtaler midt på natten og truende meldinger på telefonsvareren, til en redesign av bilen min - jeg trodde aldri en bil kan se ut som et stykke sveitserost. Jeg ble selv feilaktig anklaget for seksuell trakassering. Heldigvis for meg, hadde hennes historie ikke fly og kostnadene ble senere dropped.â €

Story Tre - BABY PLEASE JUST Løft DAMN påbud!

"Holly, jeg sverger jeg mente ikke å såre deg, men du kan være en slik fanatisk biitch noen ganger! Hvis jeg visste at hun jobbet med deg jeg ville det ikke 'har slo henne. Jeg brukte beskyttelse. Hun betyr ingenting for meg. Jeg jus twant å komme hjem. minste la meg få mine ting. Det var ingen grunn til å lyve for politiet. Du vet jeg ikke kikket ... jeg prøvde å bryte inn i min leilighet. bare fordi jeg er ikke på leieavtalen betyr ikke det ikke mitt hjem. Jeg lover, ikke mer du vet hva om du lar komme meg tilbake, jeg vil fortsatt snakke stygt. Fø mine fisk, takk. "

Story Fire â € "slag i ansiktet

"Min ex fra i fjor brøt opp med meg i midten av ssex. Det var moro. Hun begynte å gråte og sa at hun måtte slå opp med meg fordi hun ikke likte å bli følelsesmessig engasjert til noen. Så løp hun ut av mitt rom og snublet over en beruset førsteårsstudent som ble vedtatt i hallen. Fant ut senere at hun var å se en psykolog tre ganger i uken og gjorde ikke fortelle meg om det. Det forklarer den bipolare tendenser.

Og her er det beste. Denne siste sommeren jeg tilbrakte på en nerdete forsknings internship-program ting. En av jentene var ganske søte, treffe på meg et par ganger, og etter en liten stund vi koblet opp. Jeg stoppet at når hun prøvde å klapse meg over ansiktet i midten av den. Rare S & M freak. Etter at jeg fant ut at hun var engasjert hele tiden. Da jeg dumpet henne, fortsatte hun å lure på henne fiancà © med en rodeo klovn som levde rundt campus. "

Story Fem â € "Fancy Måltid bruddet

Vi er i Houston på besøk hos sin mor for uken. hun hadde kirurgi. Jeg tok min dyrebare vaction tid og kjørte MY ny bil fra Dallas å hjelpe til. Vi hadde vært sammen et år på dette punktet. Dagen etter operasjonen vi forlot sykehuset for å ta en matbit. Vi dro til Benigan's. Den totale regningen (med maten og mine kombinert) kom til $ 21 dollar. Han tar en lang titt på regningen, og sier med all oppriktighet, "Vi må slutte å spise på disse ekstravagante restauranter." (Han er utdannet ingeniør, gjør abot $ 65ka år og har masse $ $ $ i sin sparing )........ Unødvendig å si at vi brøt opp for godt like etter den episoden.