søndag 1. august 2010

Skilt Du er dårlig i Dating


Jeg er dårlig på engasjement. Pokker, kan jeg knapt stave det. Men jeg vet jeg er flink til dating. Jeg har aldri sagt jeg elsker deg, men forrige uke jeg ga tre karer nummeret mitt. Ikke kom til meg på jakt etter løsninger på ditt forhold dilemma, men hvis du vil vite hvordan du hekte på en gitt ferie, jeg er jenta di. Så, hvis du er singel og du er ikke sikker på at du virkelig vet hvordan å mingle, sjekk ut denne tough love test for å se om du er bedre til å sy knapper enn seedet din.

En. Du kan gå til A Crowded Bar Og Ikke møte noen

Hot stuff, alt du må gjøre er å smile til en fyr og han vil smelte som smør. Bonuspoeng hvis du kan faktisk få en setning ut.

2. Funky Chicken

Hvis du er selv-bevisst på måten du danse, du er ikke noe moro å skru. Vel, i alle fall det peeps som ser på din ubehagelig trekk tror. Hvis du vil gjøre den horisontale Mambo, har du må starte med å la deg komme ned vertikalt. Tillit er mer forførende enn høye hæler, undertøy og penger.

Tre. Så nær, likevel så langt borte

Har du noen gang går opp til baren alene og bestille ved siden av en stud? Flaks er å være på rett sted til rett tid, og så blir "Akutten gjort. Hvis du forventer skjebnen å slippe en mann i fanget ditt, ser du ikke hvor mange allerede har kommet rundt deg.

4. Ikke blir sjalu, Get Even

Har du en venn som blir det dobbelt så mye som deg og du forstår ikke hvordan? I så begynner du å bruke henne som en wingwoman. Og ta notater hvis du liker det du ser.

5. Mixin 'Business Med Tur

Du hånd kortet til fyrene du ønsker å ringe deg. Jeg har, personlig, i alle mine år som en lasaron, aldri noensinne hatt en fyr ringe meg etter overlate ham visittkortet mitt og jeg ga ut alle 250! Det samme gjelder for å sette ditt nummer på en serviett. Du må se dem sette info direkte i telefonen sin. Ellers vil de miste kortet-og du-for alltid.

Seks. Du Bad av samlivsbrudd

Hvis du ikke kan la en fyr du ikke inn i, vel, da er du en nybygger, synker i den myke forholdet kvikksand. Ingen datoer for deg!

7. Bare Teasin '

Er du en tease? Hvis svaret er nei, du gjør det feil. Hjernen er den største erogene sonen. Hvis du ikke vet hvordan å rote med en mann sinn litt, vil du aldri bli hans fantasi jente. Og jeg snakker ikke om spillet du spiller, jeg snakker om straight-up sexy repartee.

Åtte. Dead On Approach

Vil du si hei til folk du går forbi hver dag, som sikkerhetsvakter, det dude som skåler din bagel, og kassa jenta på stoffet butikken? Vel, bør du. Det gjør ikke bare at du imøtekommende til dem, men andre sexy mennesker rundt vil merke at du er vennlig, åpen, og lett å snakke med.

9. Glatt Sailing On The Friendship

Har du noen gang mistet en venn, fordi de var knugende på deg og snu forholdet til noe mer alvorlig mislyktes? Jeg er enig med vår Mind of Man. Venner måtte falle for deg og vice versa. Hvis de ikke er, noe er råttent i staten evnen din til romantikk. Søke nærmere selvrealisering.

10. Company Man

Snakker av dine mannlige venner, kan de platonisk motparter være limet som holder deg sammen, men ikke gå ut med dem hele tiden. Selv om de er homofile, de er c ** k-blokkerer deg.

11. Endre Klær Og Go

Ikke alltid gå ut i de samme klærne du går å jobbe i. Jeg sier ikke at du skal se ut som de andre type jobber jente for happy hour drinker, men du trenger å føle deg sexy å se den. Og det er bare ikke kommer til å skje i den knappen opp blusen og skjegg kontor loafers.

12. Calvin Klein er ikke den eneste Opprette Obsession

Ved møtet er ham du allerede konsumert med undring om hvorfor han snakker til deg. Har han bare vil ha en rask skrue? Eller er han den potensielle baby pappa? Vil moren din som ham? Sheesh, chill ut. Først, så må du bli kjent med ham! Se hva han har laget av før du går slapping på en etikett. Ikke slutte å være en tosk for kjærlighet. Du kan finne det ut senere.

13. Du er en bitter Betty

Hvis du har ytret fraser som "Menn suger," "Vil disse gutta noen gang vokse opp?" Og "Jeg er så lei av menn," vel, er ditt mantra ganske negative. Det er lett å bli sløvet, men blir til straight-up sjåvinisme er ikke til å lande du en av de gutta du stereotype og bagatelliserer ut av frustrasjon. Din holdning er det eneste skru deg.

14. Ikke vær redd for å gjøre feil

Skal jeg virkelig gå ut med denne fyren? Ja, jente, gi ham en sjanse! Med mindre han er en krype, tydeligvis. Og la meg fortelle deg av erfaring, vet jeg dating fyren på din favoritt pizza plassen betyr at du må unngå å gå der hvis du bryter opp. Riv. Men det er ingen grunn til å ikke smake-test ham som mannen din. Noen ganger må man ta risikoen. Verste fall scenario: Du må finne en ny deilig skive.

15. Be A Lady

Dette handler ikke om hvorvidt du sover med hver fyr eller ikke, dette handler om hvordan du bærer deg selv. Ingen bedre testsituasjon enn bumping i en ex! Unn deg selv og dem med respekt. Alltid høflig si hei når du ser hverandre i offentligheten, uansett hva de gjorde (med mindre det er å risikere din fysiske velvære). Spesielt hvis du ennå mye, må du være god til å lage nådig utganger eller drama vil følge deg overalt og ødelegge spillet ditt. Nå kan vi ikke ha det, kan vi?